Bienvenida

"Escritor es quien se gana la vida escribiendo". A mi... solo me gusta escribir, ... necesito escribir. ¿Si me leen? Alguno hay que se aventura. ¿Eres tú uno de ellos?

lunes, 10 de julio de 2017

FOSC CONFIDENT D'OMBRA

En aquesta particular i íntima conversa amb la meva ombra, us presento la vuitena entrega. Qui sap si parlar amb l'ombra no és més que un exercici de soledat cercada, com qui troba el seu racó i en té cura perquè ningú més en gaudeixi.


8

No hi ha passera,
cal travessar nu i descalç.

El risc no té nom,
de vegades, pseudònim.
Sovint, controlat i tímid;
les més, omnipresent.

Me’l trobo en sortir de casa,
al carrer més fosc;
sota la llum més intensa,
al bell mig de les masses;
i a la penombra íntima
de la soledat dels meus secrets.


Aquí i allà, la meva ombra,
estimada i confident,
s’ensopega amb d’altres ombres
i es superposen,
diferents!

Pateixo per les influències,
pels contactes incontrolats,
per tot de colors que cerquen com pintar-la.

I jo, ... trist testimoni!
ni puc filtrar, ni verificar,
ni censurar què ni com!

La meva ombra és meva!

No vull girs que la distreguin,
només és a mi a qui acompanya!
Pertany, sencera i exclusiva,
a la meva soledat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario